Pages

torsdag 3 december 2009

3/12-09

Vad har hänt den senaste tiden..?
Hmm, inte allt för mkt. För det mesta bara tagtit det lugnt me familjen.
Liam är så söt, Han har börjat säga tack tack, men för hans del blir det tata typ. Nu mera räcker det med att man säger att man ska göra mat så går han till köket & när vi säger att vi måste byta blöja så går han till skötbordet & försöker även ta seii upp själv vilket inte går allt för bra.. hehe.. I år fick Liam sin första chokladkalender eller ja det vart 2st en av oss & en av min farmor & farfar, å gissa om han blir glad när han får choklad. :D
Imorgon ska vi åka till Tornby & köpa nya vinterskor till Lill snutten. För övrigt händer det inte mkt i helgen blir att va hemma & mysa me familjen.

Ang graviditeten så var jag hos BM i måndags allt såg bra ut förutom en sak. Jag hade högt blodtryck. :S har jag aldrig haft förut.
Den 29:e ska vi på 2:a Ultraljudet.. Yippie då blir de å ta reda på könet.
Åhh längtar efter att få se hur Liam kommer va som storebror..

Nee nu ska jag glo på tv.

Björn & Liam betyder allt för mig.!
Älskar min familj.
& snart är vi 4.. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar