Pages

söndag 15 augusti 2010

Söndag

Helgen har varit väldigt lugn måste ja säga.. SKÖNT.. Igår var jag å barnen över hos Karro hela dan sen var det bara hem & lägga Liam vid ca 19.30 Björn & Leif satt hemma å fixa med datorer så jag tog med mig Evelina & gick tillbaka till Karro. Kom tillbaka hem hit runt 23 tiden.
Frågan är vad man ska göra idag.? Åka & fiskade hade vart gött,Men de är sånt som återstår att se vad man hittar på.
Just nu ligger Evelina å gurglar för sig själv & Liam leker med Linus.(Liams kusin).
Imorgon är det dags för dagis igen för Liam.Skönt för honom, i fredags ville han inte hem han skulle vara kvar å nunga(gunga)..
Nee nu blir det att ta tag i sig själv å fixa sig lite tror ja..

Ha de..

2 kommentarer:

  1. Hehe, jo visst. Men det finns ändå lite som skulle få försvinna om det ville...! ;) Men men, man får ta en dag i taget!
    Och du min vän fick ju barn för typ "2timmar" sen, så du hinner gå ner dina kilon! <3

    SvaraRadera
  2. Haha, jo men så är de för mig också. Den där lilla randen med "xtra hud" längst ner på magen...usch! :/
    Men ditt kommer dra till sig sen, det tror jag till hundra! ...får se hur fan jag ser ut efter två kids sen! ;)

    SvaraRadera