Pages

tisdag 10 augusti 2010

Tisdag 100810

(I LÖRDAGS NÄR JAG INTE VAR HEMMA HADE DESSA SÖTNOSAR SOVIT SÅ)



Nu har jag och Evelina precis varit & hämtat hem Liam från dagis.. Idag ville han minsann inte hem. Så fort han fick syn på mig så sprang han & gömde sig & kom sedan fram smygandes runt hörnet: Mamma tittut.. :D Sötnosen..Just nu sitter han & äter lite mellis &jag sitter framför denna dumburk med Evelina i knät. Förövrigt har det inte hänt så mycket under sommaren förutom att vi vart hos Björns farfar Henry i västkusten &njutit vid havet & så har vi vart på Öland å campat(husvagn) me Jessica & Niklas. Spenderade en av dagarna på ölands djurpark, jäklarns va Liam hade roligt å han försökte sig på massa nya ord. Opa=Apa, Ijer=tiger tex.. aa orkar inte sitta å babbla upp allt. Men bäst av allt var ändå när han en kväll somnade i vagnen å så helt plötsligt satte han sig upp å brast ut OPPA(hoppa) det var nämligen så att ca 25meter från husvagnen hade dom en stor hoppkudde. å den tjata han om hela tiden.. aa till å me i sömnen.

Okej. EN sak till kan jag ju avslöja.! Vi har förlovat oss :D 30/7-10..


Om jag själv får säga det så är jag världens lyckligaste. Har världens underbaraste familj..
Älskar er

Liam 080717 & Evelina 100524 mammas finaste

2 kommentarer:

  1. Du glömde en sak fröken! Du har haft din första fylla med =) Hahahaha

    SvaraRadera